wtorek, 3 marca 2009

Czy warto zakupić spółkę z Branży OZE?
















Pisałem tu kiedys że interesuję się wiadomościami z rynku OZE ( Odnawialne Żródła energii), i że branża Oze może być hitem przyszłej Hossy.

Od dłuższego czasu interesuję się spółką BBI Zeneris , juz nawet miałem kupić ale się wstrzymałem i jak się pózniej okazało dobrze zrobiłem bo kurs spółki spada i spada i ciągle szuka dna a w dodatku doszły złe informacje, głównie akcjonariuszom nie spodobała się ta że zarząd spółki odwołał prognozy zysków za 2008 r po tej informacji spadki przybrały na sile.

I tak zastanawiam się nad kupnem bo chciałbym mieć w portfelu spółkę działajaca na rynku OZE, ale no właśnie są pewne ale:
  • Głównym udziałowcem jest BBI ma 66% akcji, a nie mam o tym funduszu dobrego zdania zreszta nie tylko ja działają strasznie chaotycznie nie są konsekwetni w działanii słaby PR spółek z portfela BBI.

  • Wykres przedstawiony ponizej też nie wygląda zbyt optymistycznie dzisiaj pękła linia wsparcia.















Także póki co nie kupuję ale jest pod obserwacją spółka

5 komentarzy:

Mateusz Be pisze...

Też interesują mnie spółki z tej branży. Ja przyglądam się Atlantis'owi. Także nasz kghm zdecydowanie ogłasza, że zainwestuje duże pieniądze w elektrownie wiatrowe więc powinno to dobrze wpłynąć na jego przyszłe wzrosty.

Anonimowy pisze...

a co sądzicie o spółce PEP?

Tobiasz Maliński pisze...

Pep to jest przecież pepees i nie wiem co ta spółka ma wspólnego z branżą OZE....

theredel pisze...

Może peepes ma jakieś tajne plany produkowania energii podobne do tych z Mad Maxa :P

satyra pisze...

chyba wam się spółki pomyliły Polish Energy Partners SA (PEP) zajmuje się OZE http://www.pepsa.com.pl/