sobota, 7 lutego 2009

Ważny miesiąc dla mojego portfela akcji

W czasie mojego okresu inwestycji na gpw był czas że inwestowałem w spółki stabilne, mające zyski, ale tak zwane "ciche" czyli działające bez szumu bez większych zmian, mało było o nich informacji w ciągu roku w mediach, mało puszczały komunikatów.
Dlatego parę lat temu zmieniłem strategię działania postanawiając że w portfelu akcji, część akcji to będą akcje -Hot- czyli dynamiczne w których aktualnie coś się dzieje ciekawego znaczącego dla spółki lub w najbliższym czasie ma się wydarzyć i może pozytywnie i znacznie poprawić atrakcyjność spółki .
I tak aktualnie w moim portfelu są spółki:

Wiele więc wskazuje na to że miesiąc Luty będzie bardzo ciekawy dla wyżej wymienionych spółek, czy najbliższy okres przyniesie zyski mi a także akcjonariuszom tych spółek czas pokaże, ja patrzę optymistycznie ...



5 komentarzy:

Tobiasz Maliński pisze...

Uważałbym z wiarą w słowa prezesa spółki, byli już tacy co kupowali na podstawie zasłyszanych informacji i stracili. Finanse spółki to podstawa. Dopóki ich nie zweryfikujesz nie warto wierzyć nawet osobom związanym ze spółką.

Cheed pisze...

Tym bardziej w czasach kryzysu, kiedy każdy prezes zapewnia nas o fantastycznej strategii zarządu umożliwiającej skorzystanie na kryzysie ;)

Pozdr.

satyra pisze...

wiem wiem , jestem na gpw nie od dzisiaj i wiem że od zapowiedzi do czynów daleko droga i nie zawsze jest tak jak obiecują biorę na to poprawkę od wielu lat i wiem że trzeba im patrzeć na ręce:)
Stx i MSX wk i finanse wporzadku, 5i 6nfi dopiero tak naprawde staruja z biznesem
wszystkie spolki ciekawie prezentuja sie pod względem AT

Anonimowy pisze...

ja z powyższych spółeczek mam tylko 05 i uważam, że będzie grubo w najbliższym okresie paru tygodni:) pozdrawiam posiadaczy

theredel pisze...

Tego typu spółki również rozważam, ale wydaje mi się, ze są dobre na czasy zdecydowanej hossy. Przeważnie jest tak, że spółki, które w hossie lepiej rosną, są również bardziej niebezpieczne w bessie...Wszystko zależy jak grasz i jak mocne masz nerwy, ewentualnie ile paznokci Ci zostało do obgryzienia :P