środa, 11 lutego 2009

Do Portfela akcji dołączyła dzisiaj spółka Ampli

Pisałem o tej spółce kilka wpisów wcześniej że jestem nią zainteresowany i że jest pod moją obserwacją, pisałem że licze na kupno w ok 1,30-1,40 ale papier w końcu się obudził i odjechał od wymienionych poziomów, dlatego postanowiłem kupić, i tak wpadło mi dzisiaj 376 akcji po 1,89 , mało planowałem wcześniej że kupie do 3 k akcji ampli , ale myślałem że na ampli jest jeszcze czas dlatego kupiłem spółki które posiadam w portfelu, sytuacja na AMPLI wygląda bardzo ciekawie kurs przebił dzisiaj długotrwałą linię trendu spadkowego i jeśli to wybicie nie było fałszywe i wzrosty będą kontynuowane to tak naprawdę poważniejszy opór dopiero w okolicach 3,20 spójrzcie na rys.

Zachęcam do komentarzy szczególnie akcjonariuszy wymienionej spółki.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

na jakim poziomie stoploss? A jak zachowa sie analogicznie do JWC? powrót w dół i kiszenie...

ujemny pisze...

wyskoczył z trójkąta jest szansa na 0.50zł odbicie w górę :)