sobota, 22 sierpnia 2009

BBI CAPITAl spółka z portfela akcji

Akcje spółki BBI Capital zakupiłem po kursie 1,77 potem kurs zaczął się osuwać w dół także "uśredniłem" dokupując akcje po cenie 1,47, kurs stał w miejscu aż w koću doszło do wybicia w górę z konsolidacji.

Przebita długotrwała linia trendu spadkowego przebity opór w okolicy 2,10

Wszystko to przy sporych obrotach

Zasięg trendu wzrostowego?? moim zdaniem 4 zł drugi opór na rys.1

Spójrzcie na wykres 2 dzienny w pt w czasie sesji min wynosilo dokładnie 2,28 tyle co wsparcie zobaczcie na wykresie.





2 komentarze:

Greedy Paul pisze...

no widze trafiona inwestycja:) powodzenia

Jarek pisze...

ja trzymam od 1.94, chociaz chcialem wczesniej. sprzedawac nie zamierzam. chyba nie w tym roku. co tam jeszcze trzymasz? u mnie lezy abpl od wielu tygodni abpl, ktory przyniosl mi ogromne wzrosty i wciaz licze na zielone cyferki - polecam ;)