niedziela, 18 stycznia 2009

A ty jakim jesteś Inwestorem ?

Jakiś czas temu przeczytałem artykuł Roman Karkosik: Byłem leszczem!
Czy zastanawialiście się kiedyś kto to tak naprawdę ten leszcz gpw, jak mozna zdefiniować leszcza giełdowego.
Jakie zachowanie inwestora mogą sprowokowac do użycia stwierdzenia leszcz:
  • Wiele osób uznaje kogoś za leszcza po wielkości kapitału jakim inwestuje, z takimi stwierdzeniami się spotkałem przykładowo jeśli ktoś zaczyna przygodę z giełdą z 2 tys zł to jest leszcz :) ( ja uważam że każdy powinien spróbować swoich sił choćby za 1tys)

  • Klasyfikacja kogoś pod stwierdzenie leszcz ze zwględu na staż, przykładowo osoba która jest na gpw 1 msc to leszcz a ktoś 10 lat to rekin . Moim zdaniem to stwierdzenie jest jak najbardziej mylne , ponieważ ktoś może być na gpw 10 lat a nic się nie nauczyć nie wyciągnąć żadnych wniosków .
Czy stwierdzenie Leszcz jest obrażliwe skoro nawet wielki Roman się nie wstydzi takiego określenia, kazdy kiedyś ma swoje początki.
A czy ty jesteś Leszczem...?




1 komentarz:

Nasum pisze...

Co, pierwszy odważny? :D Ale ja dopiero teraz tu wszedłem hehe
Tak, jestem Leszczem!!! Muszę sobie poradzić z dwiema sprawami: Emocjami i moim dążeniem do uporządkowania, nawet kurna po wykresach maluję tak, by było dokładnie i przecinało równiutko :) Ale kiedyś nakręcą o mnie Szczęki 5 i to będzie najmocniejsza część :)
Hm, podejrzewam, że gość, który zarobił miliona na sprzedaży gatek, wcale nie musi być mądrzejszy ode mnie na giełdzie, chociaż... :)
pozdrawiam